Leuke Cadeau’s

27 Jul

Hallo iedereen,

Ik heb voor mijn verjaardag echt leuke cadeau’kes gekregen.
Heb een statief gekregen van mijn vader voor mijn camera. Echt een handig ding, vooral als je geen vaste hand hebt. ^^
Ik heb van mijn schoonbroer een leuke reis gekregen naar Sapnje, voor 2 weken naar Tossa. Het zal me echt deugd doen dat ik even weg ben van dit land (België). Want ik ben het weer hier zo beu als iets, ik wil een beetje ontspannen en die reis zal me deugd doen. Kan ik ook ineens goed denken over het leven en wat ik er in wil betekenen en wat ik later wil doen enz.

Ik weet in ieder geval dat ik iets later wil doen met kunst of int algemeen creatief bezig zijn. Ik hou gewoon om me zo bezig te houden, zo dat je al hebt gezien in mijn vorige blogs. Ik ben gewoon een creatief mens en daar hou ik het meeste van. Ik kan daar echt tot rust komen en mijn gevoelens er in steken, die ik niet kan verwoorden.

Het is voor mij een soort redding!

Geef een reactie

